Uurrit van Torhout

Gepubliceerd op 25 september 2024 om 13:26

Afgelopen weekend vond er bij de club Katjarisu hun jaarlijkse skeelerwedstrijd plaats. Het concept van de wedstrijd was simpel, maar uitdagend: wie kan in een uur tijd de meeste ronden rijden op de piste?

Onze club had drie deelnemers: Tim, Luc en Ludwig. Alle drie waren ze goed getraind en gemotiveerd om het beste van zichzelf te geven. Trainer Franky stond hen bij met drinkflessen en aanmoedigingen, en zorgde ervoor dat ze optimaal voorbereid aan de start stonden.

Tim werd 4e met een mooi aantal ronden (70), kort daarna kwam Luc met 65 ronden, wat goed was voor een 7e plaats. Tot slot staat Ludwig 8ste in het klassement met 56 ronden op zak.

We zijn blij dat deze wedstrijd is kunnen doorgaan na de werkzaamheden aan de atletiekpiste. De volgende uitdaging die op het programma staat, is de marathon van Berlijn komend weekend (zaterdag 28 september) waar Franky, Tim, Pierre, Jessica en Sabrina onze club zullen vertegenwoordigen.

Foto's van: Paul Dedeyne