Marathon van Berlijn

Gepubliceerd op 28 september 2024 om 18:13

Afgelopen weekend vond de jaarlijkse skeelermarathon in Berlijn plaats en onze club had vijf deelnemers. Het was een mooie dag vol zon en een prachtige omgeving om te skeeleren.

De resultaten van onze deelnemers waren positief, een welverdiend applaus voor hun prestaties. Franky wist een tijd neer te zetten van 01:46:10 en heeft laten zien dat hij een doorzetter is. Pierre kwam als vierde van onze club over de finish met een tijd van 01:24:42 en bewees dat hij toch meer dan 2 ronden kan schaatsen op onze trainingen. Jammer, maar helaas voor Pierre, hij verliest zijn excuus dit seizoen.

Jessica en Sabrina gingen hen voor met respectievelijk tijden van 01:21:10 en 01:15:04. Beiden hebben laten zien dat ze goed getraind en gemotiveerd waren voor deze race. Tot slot wist Tim als eerste BSC-lid over de meet te komen met een mooie tijd van 01:14:23.

Op naar de volgende skeeler marathon!

Je kan de resultaten terugvinden via deze link: https://berlin.r.mikatiming.com/2024/?pid=start&pidp=start