Succesvolle inzamelactie mixed relay

Gepubliceerd op 25 november 2022 om 17:55

Onze club heeft afgelopen woensdag een succesvolle inzamelactie gehad voor de dames van onze nationale mixed relayploeg.

Afgelopen woensdag (23/11/22) hebben wij als club een inzamelactie georganiseerd om geld in te zamelen voor onze nationale mixed relay selectie. Het geld zal worden gebruikt om een volwaardige ploeg te sturen naar de komende wereldbekers in Almaty, Kazachstan. Als club zijn we heel trots dat we gezamenlijk 580 ronden hebben geschaatst, wat goed was voor een bedrag van 475 €. We beseffen dat dit niet genoeg is om de volledige trip te kunnen financieren, maar alle beetje helpen. Momenteel staat het totale bedrag van de inzamelactie op 2370 €. Wij storten onze bijdrage komende zaterdag wat ervoor zorgt dat de meter op 2845 € komt te staan! Ze hebben bijgevolg bijna hun doelstelling van 3000 € behaald.

Mocht jij ook interesse hebben om de nationale dames ploeg te steunen? Aarzel dan niet en doneer via deze link: https://whydonate.nl/en/fundraising/help-alexandra-en-tineke-naar-de-world-cups-in-kazachstan

Brugse snelschaatster Alexandra in actie