Sport slim. Bescherm je hoofd!

Gepubliceerd op 1 december 2022 om 17:04

Een campagne van het project "Impact op het Hoofd"  in samenwerking met negen Vlaamse sportfederaties.

Doel is het belang van gebruik van sportspecifieke hoofdbescherming in de picture te zetten. Wordt er hoofdbescherming voorzien in jouw sport(club)? Dan is daar een goede reden voor. Durft die helm of ander type hoofdbescherming al eens aan de kant te blijven liggen? Het is aan de hele sportsector om voor veilig en verantwoord sporten te gaan. Coaches, trainers, sporters, gebruik je hoofdbescherming en spreek elkaar hierop aan. Samen slim sporten, bescherm je hoofd. Vind meer over de campagne en het Impact op het Hoofd-project op www.impactophethoofd.be. Spot in het promovideootje ook ons clublid Rino Vanhooren!